REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Zielona strefa relaksu na Gądowie Małyminwestycja
Pokaż inwestycję
Zielona strefa relaksu na Gądowie Małym
Wrocław, Fabryczna, Bulwar Ikara
Sol Marina i Grano Marina Hotel ****inwestycja
Pokaż inwestycję
Sol Marina i Grano Marina Hotel ****
Wiślinka, Ełganowo, Wyspa Sobieszewska
Plac zabaw i boisko na Świniarachinwestycja
Pokaż inwestycję
Plac zabaw i boisko na Świniarach
Wrocław, Psie Pole, Zaziębie
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Nysa] Obwodnica Nysy
Nysa
Muzeum Archidiecezjalneinwestycja
Pokaż inwestycję
Muzeum Archidiecezjalne
Poznań, Nowe Miasto, Lubrańskiego 1
Bliski Centruminwestycja
Pokaż inwestycję
Bliski Centrum
Warszawa, Śródmieście
Polenergia i Equinor o krok od rozpoczęcia budowy morskich farm wiatrowychartykuł
Pokaż artykuł
Polenergia i Equinor o krok od rozpoczęcia budowy morskich farm wiatrowych
Polenergia i Equinor są o krok od budowy farm wiatrowych na Morzu Bałtyckim. Realizowane przez obie spółki projekty Bałtyk 2 i Bałtyk 3 otrzymały komplet morskich i lądowych pozwoleń na budowę. Morskie farmy wiatrowe Bałtyk to jeden z największych projektów infrastrukturalnych w historii Polski. Wojewoda pomorski wydał łącznie 17 pozwoleń dla farm wiatrowych Bałtyk 2 i Bałtyk 3, które dotyczą m.in. instalacji na Morzu Bałtyckim 100 turbin wiatrowych i 2 morskich stacji elektroenergetycznych, ułożenia kabli eksportowych i wewnętrznych oraz instalacji 2 stacji lądowych wraz z infrastrukturą.
Tor podejściowy do Portu Gdynia zostanie pogłębiony i poszerzonyartykuł
Pokaż artykuł
Tor podejściowy do Portu Gdynia zostanie pogłębiony i poszerzony
Za 20 miesięcy tor prowadzący do Portu Gdynia będzie 130 metrów szerszy i o 3 metry głębszy. W czwartek, 10 lutego Urząd Morski w Gdyni podpisano umowę na realizację zadania pn. "Pogłębienie toru podejściowego i akwenów wewnętrznych Portu Gdynia. Etap II – Pogłębienie toru podejściowego".
Prace przy Sudole Dominikańskim w Krakowie zostały zakończoneartykuł
Pokaż artykuł
Prace przy Sudole Dominikańskim w Krakowie zostały zakończone
Z końcem czerwca wody potoku zostały wprowadzone do komory w rejonie ulicy Miechowity, by następnie popłynąć przez całą długość nowo wybudowanego kanału, czyli 388,65 m (wraz z komorami ok. 400 m). Przebudowa Sudołu Dominikańskiego była jednym z najtrudniejszych zadań inżynieryjnych pierwszego etapu budowy.
Hydromax Andrzej Orłowskifirma
Pokaż firmę
Hydromax Andrzej Orłowski
Kraków, Rakowicka 14/3
firma
Pokaż firmę
ASTIM - monitoring, alarmy, systemy zabezpieczeń
Łódź, ul. Mieszczańska 5/12
Sklep Stomatologiczny LUBDENTfirma
Pokaż firmę
Sklep Stomatologiczny LUBDENT
Lublin, Królewska 8/2
firma
Pokaż firmę
Rolser sklep
Gdańsk, Jana z Kolna 11
firma
Pokaż firmę
Fandla - uczciwy faktoring dla firm
Warszawa, Huculska 6
firma
Pokaż firmę
Artykuły biurowe, materiały, akcesoria | Sklep internetowy Officemaster.pl
Mszana Dolna, Starowiejska 77
firma
Pokaż firmę
Kr-Technik Sp. z o.o.
Warszawa, ul. Świętokrzyska 32 156
[Poznań] 100 dni do Euroartykuł
Pokaż artykuł
[Poznań] 100 dni do Euro
100 dni przed rozpoczęciem Piłkarskich Mistrzostw Europy – Euro 2012 budowa nowego dworca kolejowego...
[wielkopolskie] Szpital w Ostrowie Wlkp. – usługi medyczne na najwyższym poziomieartykuł
Pokaż artykuł
[wielkopolskie] Szpital w Ostrowie Wlkp. – usługi medyczne na najwyższym poziomie
Komfort i szeroki zakres usług medycznych. Taki właśnie będzie szpital w Ostrowie Wlkp. po zakończon...
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
REKLAMA